PETRA FULÍNA A SEAT ČEKÁ ZÁVODNÍ VÍKEND NA SLOVAKIARINGU

DALŠÍ VÝZVA PO DVOJITÉM VÍTĚZSTVÍ

 

  • Petr Fulín bude mít nejtěžší vůz ve startovním poli
  • Výhodou bude téměř domácí prostředí a dokonalá znalost okruhu
  • Cíl: zvětšit osmibodový náskok před soupeři v průběžném pořadí



Praha, 15/04/2016 - Petr Fulín, dvojnásobný šampion v evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup) a dvojnásobný vítěz Zlatého volantu, stojí po dvojitém vítězství v úvodním podniku sezony ETCC 2016 před další výzvou. Nadcházející víkend bude bojovat se svým závodním vozem SEAT Leon Cup Racer o mistrovské body v téměř domácím prostředí na slovenském závodním okruhu Slovakiaring nedaleko Bratislavy.

"Petr Fulín si vybudoval v úvodním závodě sezony na okruhu Paula Ricarda skvělý osmibodový náskok, na druhé straně bude podle pravidel startovat po tomto úspěchu s největším hmotnostním handicapem," říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. "Petr je však neúnavným bojovníkem, který již mnohokrát prokázal, že dokáže i z nejméně výhodné pozice vytěžit maximum. Diváci se tedy mohou těšit na napínavé závody a my Petrovi budeme samozřejmě držet palce, aby se celý víkend vyvíjel zcela podle jeho představ."

Petr Fulín startoval na Slovakiaringu již čtyřikrát a pokaždé si z něj odvážel nejvyšší počet bodů. Takový výsledek by byl vítaný i v letošním roce. "V kalendáři následují dva důležité a obtížné podniky: Nordschleife, obtížná trať, na které jsem startoval naposledy před pěti lety, a portugalský městský okruh Vila Real, takže jakákoli bodová rezerva bude dobrá." Sázet však jen na tradici dobrých výsledků by bylo ošidné. Tým se navíc po závodech ve Francii kvůli náročnému harmonogramu přesouval rovnou na Slovensko, a tak Fulínův SEAT Leon Cup Racer dosud nespatřil dílny týmu Křenek Motorsport. Všechny změny se proto musejí realizovat na místě.

Jednou ze změn, s níž se bude muset Petr Fulín na Slovakiaringu vyrovnat, bude přidání závaží o hmotnosti 42 kilogramů po dvojitém vítězství na Slovakiaringu. "Francie ukázala, jak moc je letošní pole vyrovnané. Na Slovensku bude moje auto těžší, což mne staví do drobné nevýhody. Slovenský okruh však velice dobře znám, a tak udělám vše pro to, abych si domů odvezl co nejvíc bodů," říká před startem víkendu Petr Fulín.

Informace a komentáře Petra Fulína naleznete také na facebookovém a twittrovém účtu značky SEAT:
https://www.facebook.com/SeatCr
https://twitter.com/SEATcz

a na speciálních stránkách věnujících se pouze závodům, kde naleznete tiskové zprávy, videa, fotky atd.:
http://seat-sport.cz/

Výkony Petra Fulína na Slovakiaringu můžete také sledovat prostřednictvím časomíry, dojmy po jízdách budou k dispozici na facebookových stránkách VEKRA Racing Team či Petr Fulín. Záznam obou závodů odvysílá 17. dubna stanice Eurosport, a to od 21:00 na kanálu Eurosport 2.


SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2016
SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup), pokračují v úspěšné spolupráci navázané v roce 2015. Nejtalentovanější český okruhový jezdec současnosti se umístil v ETCC 2015 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT a týmu Křenek Motorsport. První závod ETCC 2016 se jede začátkem dubna na francouzském okruhu Paula Ricarda v Les Castellet, poté budou následovat závody na Slovensku (Slovakiaring), v Německu (Severní smyčka Nürburgringu), Španělsku (Vila Real), Francii (Magny-Cours) a Itálii (Imola).


SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí ve více než 75 zemích. V roce 2015 prodal SEAT na celém světě 400 000 vozidel, což je nejvyšší počet od roku 2007.

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku a Toledo vzniká v České republice.

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.

Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji