SEAT vyhrál v České ceně za Public Relations

/   Projekt OLÉ OLÉ! v soutěži Česká cena za PR  získal 1. místo v kategorii Finanční trh a finanční služby, 2. místo v kategorii Sólokapr

/   Umístění na shortlistu ve 4 kategoriích, nominace na absolutního vítěze

/   Úspěšná kampaň přinesla významné zvýšení prodeje a posílení značky SEAT na českém trhu

 

 

Praha, 16/06/2016 - Společný projekt značky SEAT a jeho PR  agentury AC&C  s názvem OLÉ OLÉ! vyhrál v 11. ročníku soutěže Česká cena za Public Relations kategorii Finanční trh a finanční služby a obsadil i 2. místo v kategorii Sólokapr. Porotci nominovali projekt na vítězství celkem ve čtyřech kategoriích a OLÉ OLÉ získal i nominaci na absolutního vítěze. Na projektu SEAT OLÉ OLÉ! se podílela také agentura Ritual Communication a společnost SEAT Financial Services - VWFS.

 

Česká cena za Public Relations je nejvýznamnější tuzemská soutěž v oboru PR. Každoročně ji vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou PR projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations.

 

"Máme velkou radost, že se našemu projektu SEAT OLÉ OLÉ! podařilo vysoce skórovat nejen u zákazníků, ale jako jediné automobilové značce i v konkurenci 237 dalších projektů v České ceně za PR," říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. "Ke zdánlivě běžnému produktu, jakým je finanční instrument, jsme dokázali přitáhnout velkou pozornost médií a získat nejen jejich skvělou odezvu, ale hlavně výrazně posílit pozici značky SEAT na českém trhu. Rád bych poděkoval agentuře AC&C Public Relations a dalším partnerům, kteří se na úspěšné realizaci projektu podíleli."

 

Projekt SEAT OLÉ OLÉ! byl od začátku svým pojetím velmi neobvyklý. Filip Stoulil, koordinátor marketingu a prodeje divize SEAT společnosti Porsche Česká republika, k tomu říká: "Naším cílem bylo komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytila tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly. Abychom toho dosáhli, museli jsme tak trochu postavit na hlavu zažité postupy. Tedy nikoli vyvinout produkt a pak přemýšlet, jak ho komunikovat, ale rovnou vymyslet něco, co má v sobě maximální komunikační potenciál. Navíc musíte být první, koho to napadne."

 

Na základě tohoto přístupu vznikl komunikační projekt SEAT OLÉ SPORT, který místo běžných rodinných automobilů nabídl na operativní leasing sportovní vozy SEAT Leon CUPRA. Propagace přitom byla postavena na kreativních aktivitách se závodním jezdcem Petrem Fulínem, který úspěšně hájí barvy značky SEAT v Evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC. Tím se podařilo oslovit velmi široký okruh potenciálních zákazníků značky SEAT. "Díky projektu SEAT OLÉ OLÉ! jsme získali stovky nových zákazníků a velmi příjemně nás potěšil obrovský zájem o operativní leasing pro fyzické osoby na sportovní vozy, který tvořil téměř polovinu všech uzavřených smluv," dodává Filip Stoulil.

 

Výsledkem atraktivní komunikace nového produktu SEAT OLÉ! a souvisejících aktivit bylo velké množství výstupů s nadprůměrně pozitivním vyzněním ve všech hlavních motoristických, mainstreamových a lifestylových médiích. Komunikační aktivity sahaly od úvodní tiskové konference a pravidelného vydávání tiskových zpráv přes pořádání netradičních závodů až po natáčení videí a široké využití sociálních sítí. V rámci projektu poměřil Petr Fulín za volantem závodního vozu SEAT Leon Cup Racer své síly se stíhacím letadlem MiG při natáčení pořadu Autosalon TV Prima nebo si dal nevšední závod s bikerem Michalem Prokopem při sjezdu z Ještědu. Petr Fulín zajel také nejrychlejší kolo na mosteckém okruhu s kombi SEAT Leon ST CUPRA.

 

Maximálně úspěšná byla rovněž prezentace produktu SEAT OLÉ! SPORT na závodním voze SEAT Leon Cup Racer a kombinéze Petra Fulína. Počet fanoušků na facebookové profilu značky SEAT se zvýšil o 50 % na celkových 47 670. Průměrný počet zhlédnutí videí ze závodů ETCC byl 81 014. Videa závodu Petra Fulína se známým bikerem Michalem Prokopem vidělo celkem 37 200 lidí. Návštěvnost stránek www.seat.cz se během roku téměř ztrojnásobila na celkových 850 tisíc.

 

Úspěšná komunikační kampaň projektu SEAT OLÉ OLÉ! se promítla také do hmatatelného obchodního úspěchu. V roce 2015 bylo uzavřeno 263 leasingových smluv na financování nových vozů SEAT prostřednictvím produktů SEAT OLÉ. Mimořádně vysoký byl zájem zákazníků o operativní leasing pro fyzické osoby na sportovní vozy. Z celkového počtu uzavřených smluv tvořil produkt SEAT OLÉ! SPORT 49 %, což odpovídá financování 129 vozů.

 

SEAT v loňském roce překonal svůj historicky nejlepší obchodní výsledek na českém trhu z roku 2014. Počet nových vozů SEAT, zaregistrovaných v České republice v roce 2015, meziročně vzrostl o 9,67 % na 6759 vozů. SEAT tím potvrdil své postavení v TOP 10 mezi všemi značkami na českém trhu. Český importér vozů SEAT získal za své vynikající obchodní výsledky a rozvíjení prodejní sítě stříbrné ocenění v celosvětové konkurenci 79 dovozců španělského výrobce automobilů.

 

 

SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2016

SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup), pokračují v úspěšné spolupráci navázané v roce 2015. Nejtalentovanější český okruhový jezdec současnosti se umístil v ETCC 2015 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT a týmu Křenek Motorsport. První závod ETCC 2016 se jel začátkem dubna na francouzském okruhu Paula Ricarda v Les Castellet, další na Slovensku (Slovakiaring) a v Německu (Severní smyčka Nürburgringu), poté budou následovat závody ve Španělsku (Vila Real), Francii (Magny-Cours) a Itálii (Imola).

 

 

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí ve více než 75 zemích. V roce 2015 dosáhl SEAT historicky nejvyšších výnosů z prodeje ve výši více než 8,3 miliardy EUR a na celém světě poprvé od roku 2007 prodal více než 400 000 vozidel.

 

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku a Toledo a Ateca vznikají v České republice.

 

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.

 

 

Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji