Petra Fulína s vozem SEAT Leon Cup Racer čeká finále ETCC v Imole

Petra Fulína s vozem SEAT Leon Cup Racer čeká finále ETCC v Imole

/   Očekávání velkého finálového souboje: Fulín i Richards mají shodně 92 bodů

/   Poslední podnik letošní sezony ETCC se pojede na bývalém okruhu Formule 1

/   Petr Fulín: "Už se nemohu dočkat, až budeme znovu na trati."

 

Praha, 19/09/2016 - Petr Fulín, dvojnásobný šampion v Evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup) a dvojnásobný vítěz Zlatého volantu, se během více než dvouměsíční letní přestávky důkladně připravoval se svým závodním vozem SEAT Leon Cup Racer na nadcházející souboj o celkové prvenství v letošní sezoně ETCC 2016. Poslední, šestý podnik Evropského poháru cestovních vozů 2016 se uskuteční ve dnech 30. září až 2. října na slavném italském závodním okruhu Imola. Nejlepší český okruhový jezdec stojí v čele průběžného pořadí ETCC 2016 společně s Krisem Richardem. Oba soupeři nasbírali během pěti dosavadních závodních víkendů shodně 92 bodů.

 

"Petr Fulín odváděl za volantem závodního vozu SEAT Leon Cup Racer po celou letošní sezonu skvělé výkony a se všemi fanoušky značky SEAT mu budeme držet palce, aby při něm během obou finálových závodů v Imole stálo i tolik potřebné štěstí," říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. "Petr Fulín je pověstný tím, že jede na plný plyn v každém závodě a neskládá zbraně ani ve zdánlivě ztracených situacích. I z toho je zřejmé, že se můžeme opět těšit na velmi napínavou podívanou, která potěší každého fanouška motoristického sportu."

 

Petr Fulín závodil na okruhu "Autodromo Enzo e Dino Ferrari" s délkou 4909 metrů a 17 zatáčkami naposledy v roce 2012 během své premiérové sezony v Evropském poháru ETCC. Český jezdec se však namísto vzpomínání soustředí na nadcházející souboj o titul: "Pauza před posledním víkendem byla extrémně dlouhá a já se nemohu dočkat, až budeme znovu na trati. Každé svezení v závodech je super!"

 

Nedaleko Bologni čeká na závodní jezdce souboj o každou desetinu. Rozhodující výhodou může být i lepší umístění v kvalifikaci. Petr Fulín k očekávanému poměřování sil dodává: "Trať je to krásná a celý tým se na finále moc těší. I kdyby nám tento souboj neměl vyjít, musíme z Imoly odjíždět s pocitem, že jsme pro dobrý výsledek udělali maximum. To je náš cíl."

 

Informace a komentáře Petra Fulína naleznete také na facebookovém a twittrovém účtu značky SEAT:

https://www.facebook.com/SeatCr

https://twitter.com/SEATcz

 

a na speciálních stránkách věnujících se pouze závodům, kde naleznete tiskové zprávy, videa, fotky atd.:

http://seat-sport.cz/

 

 

SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2016

SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup), pokračují v úspěšné spolupráci navázané v roce 2015. Nejtalentovanější český okruhový jezdec současnosti se umístil v ETCC 2015 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT a týmu Křenek Motorsport. První závod ETCC 2016 se jel začátkem dubna na francouzském okruhu Paula Ricarda v Les Castellet, další na Slovensku (Slovakiaring), v Německu (Severní smyčka Nürburgringu), Portugalsku (Vila Real) a ve Francii (Magny-Cours). O letošním mistru ETCC se rozhodne ve dnech 30. září až 2. října 2016 na italském okruhu Imola.

 

 

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí ve více než 75 zemích. V roce 2015 dosáhl SEAT historicky nejvyšších výnosů z prodeje ve výši více než 8,3 miliardy EUR a na celém světě poprvé od roku 2007 prodal více než 400 000 vozidel.

 

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

 

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.

 

 

Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji