25 000 kilometrů na absolutním limitu

25 000 kilometrů na absolutním limitu

/      50 inženýrů, 80 testů, 25 000 ujetých kilometrů a tři týdny práce

/      Všechny vozy jsou testovány v extrémních podmínkách, aby byla prověřena jejich spolehlivost za všech okolností; nyní je na řadě nový SEAT Ateca

 

Praha, 13/10/2016 - Celkem 50 inženýrů a 40 vozů je připraveno ujet 25 000 kilometrů a absolvovat 80 testů v pouštní oblasti na jihu Španělska, kde se denní teploty běžně vyšplhají až k 45 °C ve stínu. Čeká je extrémní letní testování, jeden z nejnáročnějších zkušebních programů pro osobní vozy, skutečný "výcvikový tábor pro nováčky", který trvá tři týdny. Dnes je na řadě SEAT Ateca. A jaké extrémní testy na tato vozidla čekají? Zde je několik příkladů.

 

- Test trakce a sjíždění strmých svahů. Zkouška činnosti protiprokluzového systému a asistenta pro sjíždění strmých svahů HDC (Hill Descent Control) probíhá během sjíždění svahů se sklonem až 35 %. HDC umožňuje bezpečnou jízdu ze svahu, aniž by řidič musel ovládat pedál brzdy, a v případě nutnosti automaticky aktivuje systém ABS.

 

- Test s přívěsem. Při jízdě s přívěsem se zvyšuje riziko ztráty ovladatelnosti vozidla. Tento test ověřuje funkčnost systému pro stabilizaci přívěsu TSP (Trailer Stability Program), který přispívá k udržení jízdní stability celé soupravy.

 

- Test pro eliminaci rušivých zvuků. Běžný automobil má více než 3000 dílů. Tento test zaručuje, aby všechny komponenty pracovaly v dokonalé harmonii a nezpůsobovaly žádné rušivé zvuky pro cestující bez ohledu na druh nebo stav povrchu vozovky.

 

- Test v prašném prostředí. Vozidlo vpředu projíždí pouští a zvedá velká oblaka prachu, jimiž projíždí bezprostředně následující vozidlo, u něhož je testována životnost vzduchového filtru.

 

- Test na šotolině. Vozidla ujedou 3000 kilometrů na specifickém okruhu se šotolinovým povrchem. Po testu je analyzován vliv šotoliny na stav celé spodní části vozu, podběhů kol a vnějších i vnitřních ploch nárazníků. Cílem je zajistit odolnost všech dílů po celou dobu životnosti vozidla.

 

Vozidla byla po dobu téměř jednoho měsíce podrobována více než 80 různým zkouškám ve všech možných konfiguracích, aby nebylo nic ponecháno náhodě. Díky extrémnímu testování, které zajišťují stovky inženýrů a techniků po celém světě, si mohou být řidiči vozů SEAT jisti spolehlivým provozem na jakýchkoli cestách kdekoli na světě. Dalším úkolem bude zimní testování.

 

Odkaz na video naleznete zde:

https://youtu.be/MKJmKzSdp8U

 

 

 

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí ve více než 75 zemích. V roce 2015 dosáhl SEAT historicky nejvyšších výnosů z prodeje ve výši více než 8,3 miliardy EUR a na celém světě poprvé od roku 2007 prodal více než 400 000 vozidel.

 

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

 

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.

 

 

 

Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji