Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Ateca Style 1,0 TSI 115k 6M Eco (115 k)

Ateca Style 1,6 TDI 115k 6M Eco (115 k)

115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
183km/h
Maximální rychlost
11S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
5,2 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
119
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
184km/h
Maximální rychlost
11.5S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,5 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
118
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Pohon předních kol: Kliková s vlečenými rameny 4DRIVE: Víceprvkové zavěšení zadních kol Multilink

ŘÍZENÍ

Hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,8 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

312x25mm

Brzdy přední

272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry - pohon předních kol

4363mm

Délka

1841mm

Šíře

1615mm

Výška

2638mm

Rozvor náprav

510l

Zavazadlový prostor

50l

Palivová nádrž

Rozměry - 4DRIVE pohon všech kol

4363mm

Délka

1841mm

Šíře

1625mm

Výška

2630mm

Rozvor náprav

485l

Zavazadlový prostor

55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1280 - 1589 kg

Provozní hmotnost

1830 - 2130 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

640 - 750 kg

Maximální hmotnost nebrzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy, nicméně se v současné době ověřují v následujícím smyslu: Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty zjištěné dle NEDC zpětně po přechodné období (do 2020) vypočítány z hodnot dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Nové hodnoty dle WLTP ani přepočtené na NEDC u vozidla dle této nabídky nejsou v tuto chvíli ještě známy. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.