Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Ateca Xcellence 2,0 TDI 190k 4WD DSG (190 k)

Ateca Xcellence 2,0 TSI 190k 4WD DSG (190 k)

Ateca Xcellence 1,6 TDI 115k 6M Eco (115 k)

190k
Výkon
3500-4000
400Nm
Max. kroutící moment
1750-3250
212km/h
Maximální rychlost
7.5S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1968
Objem
15,5:1
Kompresní poměr
81x95,5
Vrtání/zdvih
5,2 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
134
Emise CO2*
190k
Výkon
4200-6000
320Nm
Max. kroutící moment
1450-4200
212km/h
Maximální rychlost
7.9S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1984
Objem
11,6:1
Kompresní poměr
82,5x92,8
Vrtání/zdvih
6,9 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
158
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
184km/h
Maximální rychlost
11.5S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,5 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
118
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Pohon předních kol: Kliková s vlečenými rameny 4DRIVE: Víceprvkové zavěšení zadních kol Multilink

ŘÍZENÍ

Hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,8 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

312x25mm

Brzdy přední

272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry - pohon předních kol

4363mm

Délka

1841mm

Šíře

1615mm

Výška

2638mm

Rozvor náprav

510l

Zavazadlový prostor

50l

Palivová nádrž

Rozměry - 4DRIVE pohon všech kol

4363mm

Délka

1841mm

Šíře

1625mm

Výška

2630mm

Rozvor náprav

485l

Zavazadlový prostor

55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1280 - 1589 kg

Provozní hmotnost

1830 - 2130 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

640 - 750 kg

Maximální hmotnost nebrzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy, nicméně se v současné době ověřují v následujícím smyslu: Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty zjištěné dle NEDC zpětně po přechodné období (do 2020) vypočítány z hodnot dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Nové hodnoty dle WLTP ani přepočtené na NEDC u vozidla dle této nabídky nejsou v tuto chvíli ještě známy. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.