SEAT CONNECT

Váš vůz. Vždy připojený.

Nová úroveň konektivity. Nepřetržitý přístup k vašemu vozu a navíc spoustu digitálních informací a zážitků. Přehledně a vždy po ruce. V jedné aplikaci.

Výhody SEAT CONNECT

Neustále ve spojení.

Mějte vše pod kontrolou, díky bezpečnostním funkcím nebo vzdálenému ovládání vozu. Využijte aplikaci SEAT CONNECT ve vašem smartphonu, MySEAT Portál ve webovém prohlížeči nebo přímo infotainment v novém voze SEAT. Pro snadnější život.

Další funkce
Vzdálený přístup

Kdekoliv.

Vše co potřebujete. Nyní můžete ovládat svůj vůz na dálku, ze svého smartphonu s balíčkem SEAT CONNECT - Remote Access.

  • Odemknout a zamknout vůz.
  • Zkontrolovat světla a ventilaci.
  • Najít, kde jste zaparkovali.
  • Získat upozornění o aktivitě kolem a uvnitř vašeho vozu.
Služby a bezpečnost

Vždy v pohotovosti. Vždy v bezpečí.

Kompletní konektivita s balíčkem SEAT CONNECT - Safety & Services dává pocit jistoty. Ať jste kdekoli.  

  • Nouzové volání automaticky přivolá záchranné služby, pokud detekuje nehodu.
  • Stiskněte tlačítko pro volání v případě poruchy a požádejte naše telefonní centrum o pomoc.
  • Máte-li jakékoli dotazy, zavolejte našemu oddělení zákaznické péče.
  • Plánování servisu v případě, že potřebujete sjednat termín servisní prohlídky.
Média a Internet

Vy. Váš vůz. Společně.

Pokud jste kompletně síťově propojeni, máte nekonečné možnosti. Proto je tady SEAT CONNECT - Media & Internet.

  • Dopravní zpravodajství z internetu a aktuální zprávy o stavu silnic v reálném čase.
  • Vyhledejte si nejbližší parkovací místa a čerpací stanice.
  • Výpočet trasy na internetu.
  • Hlasové ovládání hovorovou řečí pro aktivaci navigačního systému, audiosystému a multimediálního přehrávání.

Jak na to?

SEAT CONNECT

Instalace a přihlášení

Instalace aplikace

  • Aplikaci SEAT CONNECT lze nainstalovat do chytrých telefonů s operačními systémy Android (vyžaduje Android 6.0 a vyšší) a iOS přes odkazy níže.

Přihlášení

  • Pro přihlášení do aplikace je nutné založení účtu SEAT ID dostupné přes MySEAT Portál zde:  https://my.seat/

 Propojení s vozem

  • Posledním krokem je propojení vašeho nově vytvořeného účtu SEAT ID s vašim vozem. To lze udělat pomocí vložení VIN kódu a potvrzení přihlášení pomocí obou klíčů v infotainmentu, uvnitř vozu.

A pokud si nebudete vědět rady s aktivací, instalací a ovládáním, můžete navštívit kteréhokoli dealera ze sítě autorizovaných prodejců SEAT.

 

Další informace o SEAT CONNECT

Nejčastější dotazy

1. Co je to VIN a kde ho najdu na svém autě?

VIN (identifikační číslo vozidla nebo číslo podvozku) je jedinečný 17místný identifikační kód vašeho SEATu. VIN najdete ve svých registračních dokladech nebo na vnějším pravém dolním rohu čelního skla. Budete jej potřebovat pro registraci svého vozu a nastavení profilu SEAT CONNECT.

2. Co je to S-PIN?

S-PIN je čtyřmístný kód vytvořený pro vaše SEAT ID během registrace. Budete jej potřebovat pro vzdálené zamykání a odemykání a také pro ovládání funkce dálkové klimatizace.

3. Jak mohu potvrdit vytvoření svého účtu, abych mohl zaregistrovat své auto?

Jakmile vytvoříte své SEAT ID, obdržíte e-mail s žádostí o ověření vašeho účtu. Může trvat několik minut, než se potvrzovací e-mail dostane do vaší doručené pošty (nezapomeňte zkontrolovat složku Spam). Otevřete a kliknutím na odkaz v e-mailu potvrďte svůj účet. Poté budete přesměrováni na portál MySEAT, kde se můžete přihlásit pomocí svého SEAT ID. Nyní, když jste zaregistrováni, stačí si zaregistrovat auto a propojit ho se svým uživatelským účtem, abyste si mohli užít celou škálu online služeb SEAT CONNECT.

 

Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail, kontaktujte zákaznickou podporu SEAT a my se vám pokusíme poradit jak postupovat dál.

4. Jak přidám vozidlo do svého účtu SEAT ID?

Abyste mohli SEAT CONNECT využít naplno, musíte svému uživatelskému účtu přiřadit vozidlo. Chcete-li to provést, přihlaste se na webové stránce my.seat a zadejte VIN (identifikační číslo vozidla) vašeho vozu. Obdržíte 8místný registrační kód (nazývaný párovací kód), který je třeba zadat do systému infotainmentu ve vašem vozu pro dokončení registrace.

5. Co mám dělat, když mám problémy s používáním služeb SEAT CONNECT?

Nejprve se ujistěte, že máte vyřešeno následující:

  • Dobrý internetový signál a datové připojení
  • Správné VIN vašeho vozidla
  • Model, který je kompatibilní s požadovanými službami (výroba vozu září 2020 a dál)
  • Platná licence pro využívání SEAT CONNECT služeb (je-li k dispozici)

Pokud žádný z výše uvedených problémů problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce.

6. Jaké funkce mohu použít, pokud jsem ještě plně neaktivoval SEAT CONNECT?

Pokud se nezaregistrujete a plně neaktivujete služby SEAT CONNECT, můžete využívat pouze služby vyžadované zákonem (veřejné tísňové volání "e-Call").

7. Co se stane s osobními údaji, které poskytuji při registraci u SEAT CONNECT?

SEAT udržuje databázi všech osobních údajů poskytovaných zákazníky a dalších informací nezbytných pro poskytování služeb SEAT CONNECT, jako jsou údaje o vozidlech a geolokace. 

Veškerá data, která jsou vytvořena při používání služeb SEAT CONNECT, patří zákazníkovi. Využití dat tedy závisí na výslovném souhlasu zákazníka.

Veškeré využití dat probíhá v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Další informace najdete v Zásadách ochrany osobních údajů SEAT CONNECT.

Vezměte prosím na vědomí, že všechna data jsou používána pouze společností SEAT a jejími distribučními a servisními partnery. Údaje nejsou sdíleny s třetími stranami z komerčních důvodů a ve většině případů jsou uchovávány anonymně (neanonymní údaje se používají pouze v nezbytných případech). V takových případech SEAT zpracovává data podle přísných bezpečnostních pokynů.

8. Jaké dodatečné vybavení vyžaduje moje auto, aby bylo možné využívat služby SEAT CONNECT?

Vaše auto musí být jedním z následujících modelů:

  • SEAT Leon a Leon Sportstourer (vyroben od května 2020)
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza a Tarraco (vyrobené od září 2020)
  • SEAT Mii electric

Některé dodatečné funkce jsou přístupné pouze s příplatkovovou výbavou vozu (např. s navigačním systémem) a mohou být časově omezeny s možností obnovení služeb.

9. Které země mají přístup ke službám SEAT CONNECT?

SEAT CONNECT bude k dispozici v Německu, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Norsku, Švédsku, Francii, Velké Británii, Irsku, Rakousku, Švýcarsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Maďarsku, Řecku, na Kypru, v Nizozemsku, Lucembursku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, na Maltě, v Slovensku, Andoře, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Srbsku, Albánii, Makedonii, Bosně Hercegovině, Ukrajině, Černé Hoře a na Gibraltaru.

Nejnovější informace o dostupnosti najdete na portálu My SEAT: my.seat

10. Na jak dlouho platí moje předplatné služeb SEAT CONNECT?

Bezplatné zkušební období se může lišit v závislosti na  úrovni vybavení, ale vždy trvá nejméně 12 měsíců. Období služby je propojeno s vaším vozidlem a zobrazeno ve vašem uživatelském účtu. Po skončení bezplatného zkušebního období je nutné službu obnovit, abyste ji mohli i nadále využívat.

Další podrobnosti naleznete v aplikaci SEAT CONNECT, portálu MySEAT, případně vám je sdělí autorizovaný prodejce vozů SEAT.

11. Co je myšleno "aktivací ve vozidle"?

Aktivace ve vozidle vám umožňuje zaregistrovat vozidlo ihned jakmile usednete za volant a propojit ho s vaším SEAT ID, abyste mohli začít využívat služby SEAT CONNECT bez zbytečného zdržování.

Asistent registrace vás provede jednoduchým procesem vytvoření účtu SEAT ID ve vašem vozidle, přihlášení a přihlášení vašeho vozidla a jeho přidání do vaší "Garáže" v aplikaci. Během procesu registrace si můžete prohlédnout všechny potřebné právní informace (Zásady ochrany osobních údajů) a přijmout podmínky SEAT CONNECT.

12. Moje vozidlo nepřijímá můj registrační kód, co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte, zda má váš SEAT aktivní připojení k internetu (symbol bílé zeměkoule v pravém horním rohu) a zda nevypršel platný registrační kód, který používáte (registrační kód je platný po dobu 1 roku). Pokud to problém nevyřeší, zkuste odstranit vozidlo z vaší "Garáže" v aplikaci a na portálu My SEAT a znovu přidat vozidlo. Obdržíte nový registrační kód, který zadáte do svého vozidla.

13. Jak mohu aktivovat nebo deaktivovat Anonymní režim?

Přímo v infotainmentu ve vašem voze můžete vybírat a přepínat mezi čtyřmi režimy soukromí.

14. Můj smartphone byl odcizen. Mohu službu zablokovat, abych zabránil zneužití?

Pokud přijdete o svůj smartphone, můžete si změnit heslo přístupem na portál MySEAT z jiného zařízení. Nové heslo je vyžadováno při používání jakékoli ze služeb aplikace SEAT CONNECT. Z důvodu dalšího zabezpečení můžete upravit nastavení aplikace tak, že budete muset znovu zadat heslo po 5, 10 nebo 15 minutách bez aktivity na účtu.

15. Proč se nemohu přihlásit do aplikace SEAT CONNECT?

Nejprve se ujistěte, že máte ve smartphonu nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Chcete-li to zkontrolovat, navštivte Apple AppStore nebo Google Play Store a nainstalujte všechny dostupné aktualizace.

Pokud stále máte problémy s přihlášením ke svému účtu SEAT CONNECT, můžete přejít na portál MySEAT a použít e-mail, pomocí kterého jste se zaregistrovali, své uživatelské jméno nebo číslo svého mobilního telefonu k identifikaci svého účtu a obnovení hesla. Pokud se tím problém nevyřeší, kontaktujte zákaznickou podporu SEAT CONNECT a my se budeme snažit vám pomoci.

Máte nějaký jiný dotaz?