Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Leon ST Style 1.0 TSI 115k 6M (115 k)

Leon ST Style 1.6 TDI CR 115k DSG (115 k)

Leon ST Style 1.6 TDI CR 115k 5M (115 k)

Leon ST Style 1.5 TSI 130k 6M (130 k)

115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
196km/h
Maximální rychlost
10.1S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,8 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
196km/h
Maximální rychlost
10.6S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,0-4,1 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
194km/h
Maximální rychlost
10.6S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,2 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
130k
Výkon
5000-6000
200Nm
Max. kroutící moment
1400-4000
207km/h
Maximální rychlost
9.5S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1498
Objem
12,5:1
Kompresní poměr
74,5x85,9
Vrtání/zdvih
4,9-5,1 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Víceprvkové zavěšení kol Multilink (nad 110kW) Kliková s vlečenými rameny (do 110kW včetně)

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,3 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

276x24mm
312x25mm

Brzdy přední

253x10mm
272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry

4549mm

Délka

1816mm

Šíře

1454mm

Výška

2636mm

Rozvor náprav

587l

Zavazadlový prostor

50-55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1242 - 1380 kg

Provozní hmotnost

1780 - 1950 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

1300 - 1800 kg

Maximální povolená hmotnost brzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy, nicméně se v současné době ověřují v následujícím smyslu: Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty zjištěné dle NEDC zpětně po přechodné období (do 2020) vypočítány z hodnot dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Nové hodnoty dle WLTP ani přepočtené na NEDC u vozidla dle této nabídky nejsou v tuto chvíli ještě známy. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.