Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Nejsou k dispozici žádné údaje o motoru.

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Víceprvkové zavěšení kol Multilink (nad 110kW) Kliková s vlečenými rameny (do 110kW včetně)

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,3 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

276x24mm
312x25mm

Brzdy přední

253x10mm
272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry

4549mm

Délka

1816mm

Šíře

1454mm

Výška

2636mm

Rozvor náprav

587l

Zavazadlový prostor

50-55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1233 - 1502 kg

Provozní hmotnost

1770 - 2040 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

610 - 750 kg

Maximální povolená hmotnost nebrzděného přívěsu

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP a v souladu s platnými předpisy přepočteny do NEDC hodnot. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1). Od 1. září 2019 dojde k podobné změně i pro vozy s registrací jako nákladní (N1 / N2).