Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Leon ST X-P 1.8 TSI 4Drive 180k DSG6 (180 k)

Leon ST X-P 2.0 TDI 4Drive 184k DSG6 (184 k)

Leon ST X-P 2.0 TDI 4Drive 150k DSG7 (150 k)

180k
Výkon
4500-6200
280Nm
Max. kroutící moment
1350-4500
221km/h
Maximální rychlost
7.2S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1798
Objem
9,6:1
Kompresní poměr
82,5x84,2
Vrtání/zdvih
6,5 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
152
Emise CO2*
184k
Výkon
3500-4000
380Nm
Max. kroutící moment
1750-3250
224km/h
Maximální rychlost
7.1S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1968
Objem
15,8:1
Kompresní poměr
81x95,5
Vrtání/zdvih
5,4 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
139
Emise CO2*
150k
Výkon
3500-4000
340Nm
Max. kroutící moment
1750-3000
205km/h
Maximální rychlost
8.9S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1968
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
81x95,5
Vrtání/zdvih
5,1 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
134
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Kliková s vlečenými rameny (2WD) Víceprvkové zavěšení kol Multilink (4DRIVE)

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,2 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

288x25mm
312x25mm

Brzdy přední

235x10mm
272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry

4543mm

Délka

1816mm

Šíře

1481mm

Výška

2630mm

Rozvor náprav

587l

Zavazadlový prostor

50/55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1263 - 1529 kg

Provozní hmotnost

1820 - 2050 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

630 - 750 kg

Maximální povolená hmotnost nebrzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy, nicméně se v současné době ověřují v následujícím smyslu: Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty zjištěné dle NEDC zpětně po přechodné období (do 2020) vypočítány z hodnot dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Nové hodnoty dle WLTP ani přepočtené na NEDC u vozidla dle této nabídky nejsou v tuto chvíli ještě známy. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.