Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Mii Sport 1.0 MPI 60k 5M (60 k)

Mii Sport 1.0 MPI 75k 5M (75 k)

Mii Sport 1.0 MPI Ecofuel 68k 5M (68 k)

60k
Výkon
5000-6000
95Nm
Max. kroutící moment
3000-4300
161km/h
Maximální rychlost
14.4S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,3 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
75k
Výkon
6200
95Nm
Max. kroutící moment
3000-4300
172km/h
Maximální rychlost
13.5S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,3 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
68k
Výkon
6200
90Nm
Max. kroutící moment
3000
164km/h
Maximální rychlost
16S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
11,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,6 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Kliková s vlečenými rameny

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

9,3 - 10,3 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími třmeny)

Vzadu bubnové

256x22mm

Brzdy přední

200x40mm

Brzdy zadní

Rozměry

3557mm

Délka

1645mm

Šíře

1489mm

Výška

2420mm

Rozvor náprav

251l

Zavazadlový prostor

35l

Palivová nádrž

Hmotnosti

934 - 936 kg

Provozní hmotnost

1330 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP a v souladu s platnými předpisy přepočteny do NEDC hodnot. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1). Od 1. září 2019 dojde k podobné změně i pro vozy s registrací jako nákladní (N1 / N2).