Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Ibiza Xcellence 1.0 TSI 95k (95 k)

Ibiza Xcellence 1.0 TSI 115k (115 k)

Ibiza Xcellence 1.0 TSI 115k DSG (115 k)

95k
Výkon
5000-5500
175Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
182km/h
Maximální rychlost
10.9S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
106
Emise CO2*
115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
195km/h
Maximální rychlost
9.3S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
108
Emise CO2*
115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
193km/h
Maximální rychlost
9.5S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
108
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Kliková s vlečenými rameny

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,6 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu bubnové/kotoučové (dle motorizace)

256x22mm
276x24mm

Brzdy přední

228x42/230x9mm

Brzdy zadní

Rozměry

4059mm

Délka

1780mm

Šíře

1444mm

Výška

2564mm

Rozvor náprav

355l

Zavazadlový prostor

40l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1091 - 1140 kg

Provozní hmotnost

1510 - 1660 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

540 - 570 kg

Maximální povolená hmotnost nebrzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy, nicméně se v současné době ověřují v následujícím smyslu: Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty zjištěné dle NEDC zpětně po přechodné období (do 2020) vypočítány z hodnot dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Nové hodnoty dle WLTP ani přepočtené na NEDC u vozidla dle této nabídky nejsou v tuto chvíli ještě známy. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.