Leon Style 1.2 TSI 110k 6M (110 k)

Leon Style 1.4 TGI 110k 6M (CNG) (110 k)

Leon Style 1.4 TSI 125k 6M (125 k)

Leon Style 1.0 TSI 115k 6M ECO (115 k)

Leon Style 1.0 TSI 115k DSG7 ECO (115 k)

Leon Style 1.6 TDI CR 115k 5M (115 k)

Leon Style 1.6 TDI CR 115k DSG7 (115 k)

Leon Style 1.4 TGI 110k DSG7 (CNG) (110 k)

110k
Výkon
4600-5600
175Nm
Max. kroutící moment
1400-4000
194km/h
Maximální rychlost
9.9S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1197
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
71x75,6
Vrtání/zdvih
4,9 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
114
Emise CO2*
110k
Výkon
4800-6000
200Nm
Max. kroutící moment
1500-3500
194km/h
Maximální rychlost
10.9S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1395
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x80
Vrtání/zdvih
5,4 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
126
Emise CO2*
125k
Výkon
5000-6000
200Nm
Max. kroutící moment
1400-4000
203km/h
Maximální rychlost
9.1S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1395
Objem
10:1
Kompresní poměr
74,5x80
Vrtání/zdvih
5,2 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
120
Emise CO2*
115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
202km/h
Maximální rychlost
9.6S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,4 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
102
Emise CO2*
115k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
202km/h
Maximální rychlost
10S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,4 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
103
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
197km/h
Maximální rychlost
9.8S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,0 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
105
Emise CO2*
115k
Výkon
3250-4000
250Nm
Max. kroutící moment
1500-3250
197km/h
Maximální rychlost
9.8S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1598
Objem
16,2:1
Kompresní poměr
79,5x80,5
Vrtání/zdvih
4,1 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
108
Emise CO2*
110k
Výkon
4800-6000
200Nm
Max. kroutící moment
1500-3500
194km/h
Maximální rychlost
10.9S
Zrychlení
0-100 km/h
4
Válce
1395
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x80
Vrtání/zdvih
5,3 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
123
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Víceprvkové zavěšení kol Multilink (nad 110kW) Kliková s vlečenými rameny (do 110kW včetně)

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,3 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu kotoučové

276x24mm
312x25mm

Brzdy přední

253x10mm
272x10mm

Brzdy zadní

Rozměry

4282mm

Délka

1816mm

Šíře

1459mm

Výška

2636mm

Rozvor náprav

275 (TGI) - 380l

Zavazadlový prostor

50l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1188 - 1390 kg

Provozní hmotnost

1700 - 1900 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

590 - 690 kg

Maximální povolená hmotnost nebrzděného přívěsu

Uvedené údaje o spotřebě a emisích byly zjištěny na základě měřících procedur předepsaných právními předpisy. Počínaje 1. září 2017 jsou některé typy nových vozidel homologovány dle nového standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), realističtějšího testu hodnot spotřeby paliva a emisí CO2. Počínaje 1. září 2018 nahradí tento standard dosavadní standard NEDC (New European Driving Cycle). Vzhledem k realističtějším podmínkám standardu WLTP jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 zjištěné při něm v mnoha případech vyšší než u standardu NEDC. Více informací ohledně rozdílů mezi WLTP a NEDC zjistíte na stránkách seat.cz/wltp.

V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty dle NEDC. V případě nových vozidel homologovaných dle standardu WLTP, jsou hodnoty NEDC vypočítány z hodnot zjištěných dle WLTP. Tyto hodnoty se mohou od katalogových hodnot nepatrně lišit. Tyto hodnoty jsou určeny výhradně jako pomůcka pro porovnání mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava a příslušenství (např. karosářské doplňky, různé druhy kol atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla.

Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji