Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Test maskovaného prototypu

SEAT Tarraco na silnici a v terenu

04.09.Tue, 04 Sep 2018 00:00:00 +0200

/ Inženýr společnosti SEAT sdílí své dojmy z řízení nového SUV před jeho oficiální prezentací 18. září

/ Mezi nejdůležitější vlastnosti patří komfort, bezpečnost a prostornost

/ Nový model předvedl svou všestrannost na asfaltové silnici i kamenité horské cestě

/ SEAT Tarraco je vybaven novými asistenčními systémy, například asistentem pro případ převrácení, pro ještě bezpečnější jízdu

 

Praha, 04/09/2018 - SEAT Tarraco debutoval v silničním provozu se sofistikovaným maskováním svého designu. Stefan Ilijevic, vedoucí oddělení předběžného vývoje, patentů a inovací ve společnosti SEAT, usedl za volant nového modelu, aby vyzkoušel všechny jeho funkce. V souladu s označením nového modelu se Stefan vypravil s třetím SUV značky SEAT na jízdu typickou středomořskou krajinou na periferii Tarragony. Jeho první dojmy z řízení nového modelu SEAT jsou následující:

 

- Největší člen rodiny: Po spuštění motoru a průjezdu prvními zatáčkami Stefan poznamenává, že "pocit za volantem nového modelu SEAT Tarraco je úchvatný. Je velmi dynamický a zároveň poskytuje pocit bezpečí". Nejnovější SUV značky SEAT nabízí pohodlí až sedmi cestujícím a jeho zavazadlový prostor má objem 760 litrů. Řidiči poskytuje "skvělý pocit velkorysých rozměrů a prostornosti", dodává inženýr.

 

- Ve skvělé formě na jakémkoli povrchu: SEAT Tarraco se vydává na terénní okruh, který má prověřit jeho schopnosti před nadcházející mezinárodní prezentací. "Tarraco si snadno poradí s kamenitým horským terénem, jehož svahy mají sklon až 70 %," vysvětluje inženýr při sjíždění velmi strmého klesání. "Jeho pohon všech kol vyvolává dojem, že pro něj neexistují žádné limity. Právě teď vůz sám brzdí," dodává Stefan.

 

- Žádné obavy ani v zatáčkách s extrémním bočním náklonem: Vůz pokračuje po vytyčené trati a ve velmi prudké zatáčce se propracovává kupředu ve velkém bočím náklonu. "Tarraco zvládne jízdu s bočním náklonem až 85 %. V tomto druhu terénu ohromuje řidiče svou robustností a vyvolává v něm pocit naprostého bezpečí," říká Stefan. Nový model je navíc vybaven dvěma novými asistenčními systémy. Jedním z nich je Rollover Assist, asistent pro případ převrácení, který automaticky odemkne dveře, vypne motor a aktivuje nouzové volání v hypotetickém případě převrácení.

 

- Až šest jízdních režimů jedním pohybem ruky: "Všechno, co musíte udělat, je otočit kruhovým voličem jízdních režimů a jste okamžitě připraveni na jízdu na zpevněné silnici." Po úspěšném absolvování terénního okruhu aktivuje Stefan režim "Sport". Zásluhou tohoto systému disponuje Tarraco extrémně širokou škálou provozních nastavení a vlastností: "S tímto vozem můžete jezdit o víkendu po horách a během pracovního týdne si užívat komfortu v městských ulicích," vysvětluje inženýr. Díky adaptivním tlumičům (DCC) "zanechává Tarraco také dojem dynamického vozu, s nímž můžete bez obav podnikat i dlouhé cesty", dodává nakonec.

 

Více informací o novém modelu SEAT Tarraco bude zveřejněno na jeho mezinárodní prezentaci, která se uskuteční 18. září v Tarragoně. SEAT v tento den svým novým modelem oficiálně završí svou ofenzivu v segmentu SUV, která začala v roce 2016 a v současnosti zahrnuje modely Ateca a Arona. V České republice budou první vozy pro zákazníky k dispozici koncem ledna 2019.

 

 

 

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 80 % svých vozidel a působí ve více než 80 zemích prostřednictvím obchodní sítě se 1700 prodejci. V roce 2017 prodal SEAT na celém světě téměř 470 000 vozidel.

 

Skupina SEAT zaměstnává téměř 15 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza, Leon a Arona. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

 

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. SEAT již vybavuje své modely nejmodernější technikou z oblasti konektivity a v současnosti uskutečňuje proces kompletní digitalizace, zaměřený na podporu mobility budoucnosti.

 

 

Kontakt pro média:

AC&C Public Relations s.r.o.

Zorka Mašková

Key Account Manager

Tel.: +420 736 751 151 

Mail: zorka.maskova(kwfat)accpr(kwfdot)cz

 

Porsche Česká republika s.r.o.

Filip Stoulil

Koordinátor marketingu a prodeje SEAT 

Tel.: +420 739 546 542 

Mail: filip.stoulil(kwfat)porsche.co(kwfdot)cz

 

www.seat.cz

http://seat-mediacenter.com