Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Se sloganem „Proč ne teď?“

SEAT Tarraco, bez výmluv

13.02.Wed, 13 Feb 2019 00:00:00 +0100

 

/       Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT

 

/       Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce

 

 

 

Praha, 13/02/2019 - SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň v rámci 360° kampaně na podporu zahájení prodeje netrpělivě očekávaného nového modelu SUV s označením Tarraco. Kampaň se sloganem "Proč ne teď?" dodává lidem odvahu k vyhledávání nových výzev a realizaci osobního růstu. Vyzývá je, aby výmluvy odsunuli stranou, bez ohledu na věk, a našli pro sebe nové výzvy a ambiciózní cíle.

 

 

 

"V rámci uvedení nového modelu SEAT Tarraco jsme chtěli inspirovat a dodat odvahu k dalšímu růstu všem lidem, kteří již začali přemýšlet o tom, že to vzdají. Kdykoli můžeme udělat něco, co nás naplňuje, aniž bychom se museli uchylovat k výmluvám na věk nebo vzdálenost. Tarraco, nová vlajková loď značky SEAT, je perfektním partnerem pro sdílení těchto dobrodružství," říká Susanne Franzová, ředitelka marketingu společnosti SEAT.

 

 

 

To, co přichází, je lepší než to, co odchází

 

Televizní reklama uvádějící vůz SEAT Tarraco, ukazuje různé výmluvy. Diváci v ní však mohou sledovat ženu v neoprenové kombinéze, která přijíždí k zamrzlému jezeru, obklopenému zasněženými lesy. Rozbije led a skočí do téměř zmrzlé vody, aby se mohla potápět. Bez výmluv. Nové Tarraco je v tomto kontextu prezentováno jako pozoruhodné SUV, které nás doveze k naší další výzvě.

 

 

 

 

 

Televizní reklamu doprovází širší spektrum mediatypů, především online kampaň, která se snaží inspirovat lidi, aby odsunuli výmluvy stranou. "Věk je číslo, nikoli výmluva" nebo "Za věkem nestojí roky, ale příběhy" - to jsou ukázky citátů, jimiž se značka snaží zaujmout svou cílovou skupinu, tvořenou ženami a muži ve věku nad 40 let, kteří dosahují cílů, jež si sami stanovili.

 

 

 

Jedná se o třetí mezinárodní kampaň k uvedení nového modelu na trh, kterou pro značku SEAT připravila agentura C14torce. A také o první kampaň v rámci nové smlouvy mezi oběma společnostmi, které se dohodly na prodloužení spolupráce o další tři roky. Agentura C14torce již pro společnost SEAT připravila atraktivní kampaně, mimo jiné k uvedení nové značky CUPRA a k zahájení prodeje nových modelů SEAT Arona a Ibiza.

 

 

 

Adaptaci kampaně pro Českou republiku připravila agetura Rituál ve spolupráci s FUSE a PHD.

 

 

 

"Po vzoru výrobce chceme uchopit esenci značky SEAT a především hodnoty našeho nového, silného postavení na trhu, které úzce souvisejí s konektivitou, budoucností a blízkým spojením s cílovou skupinou, která je stále více náročná, mladá a městská. Naším mottem je 'zpochybňování tradic' a nastavená cesta nám pomáhá tohoto cíle dosáhnout," říká Filip Stoulil, Koordinátor marketingu a prodeje značky SEAT v České republice.

 

 

 

Nový SEAT Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu a vyráběný v německém Wolfsburgu, završuje ofenzivu španělského výrobce automobilů v segmentu SUV, která již přinesla modely Ateca a Arona. Nový model získá pro značku SEAT nové zákazníky a posílí její image v tomto segmentu.

 

 

 

 

 

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 80 % svých vozidel a působí ve více než 80 zemích na všech pěti kontinentech. V roce 2018 prodal SEAT 517 600 vozidel, což je nejvyšší počet v 68leté historii značky.

 

 

 

Skupina SEAT zaměstnává více než 15 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza, Leon a Arona. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Tarraco sjíždí z montážní linky v Německu, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

 

 

 

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. SEAT již vybavuje své modely nejmodernější technikou z oblasti konektivity a v současnosti uskutečňuje proces kompletní digitalizace, zaměřený na podporu mobility budoucnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt pro média:

AC&C Public Relations s.r.o.

Zorka Mašková

Key Account Manager

Tel.: +420 736 751 151

Mail: zorka.maskova(kwfat)accpr(kwfdot)cz

 

Porsche Česká republika s.r.o.

Filip Stoulil

Koordinátor marketingu a prodeje SEAT

Tel.: +420 739 546 542

Mail: filip.stoulil(kwfat)porsche.co(kwfdot)cz

 

www.seat.cz

http://seat-mediacenter.com