Dobré důvody pro WLTP

Reálná spotřeba vozidla se může lišit od udávané spotřeby vozidla. Platnost výsledků naměřených na základě nového evropského jízdního cyklu (NEDC) byla proto vždy kritizována. Je to proto, že skutečná spotřeba silně závisí na individuálním jízdním chování a vybavení vozidla. Například, zda vozidlo jezdí hodně v městském provozu, mimo město nebo na dálnici. Pro zohlednění těchto rozdílů mají teoretické podmínky cyklu NEDC za následek dynamičtější jízdní profil založený na statistických zjišťováních a hodnocení průměrných uživatelských profilů, přičemž se bere v úvahu vyšší zrychlení, vyšší průměrná rychlost a vyšší maximální rychlost. Namísto simulace kombinované městské a mimoměstské dopravy je nyní vozidlo testováno ve čtyřech fázích různých rychlostních rozsahů.

Tyto hodnoty spotřeby výfukových plynů a paliva naměřené v souladu s WLTP musí být od 1. září 2017 poskytovány pro všechny nově zavedené modely osobních automobilů. To platí v Evropě a mnoha dalších zemích světa.

Zavřít
Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji