NEDC a WLTP.

Nový test poskytuje upravený jízdní cyklus a přísnější zkušební specifikace, včetně delší doby měření a vyšší maximální rychlosti.

Inovace na první pohled:

Od startu za studena jsou na dynamometru měřeny čtyři rozsahy otáček v rychlostech až 60, až 80, až 100 a více než 130 km/h. V těchto fázích je vždy zrychleno a zpomaleno. Maximální rychlost je tedy o 10 km/h vyšší než NEDC. Předepsaná průměrná rychlost přibližně 47 km/h je také výrazně vyšší (dříve 33 km/h) a reálnělší. Zkušební komora má teplotu 23°C, s NEDC dříve to bylo 20-30°C. Celý cyklus řízení WLTP trvá přibližně 30 minut, zatímco NEDC trvá pouze 20 minut. Délka trati se více než zdvojnásobila na 23 místo 11 kilometrů. Na rozdíl od NEDC jsou pro WLTP brány v úvahu jednotlivé volitelné doplňky pro hmotnost, aerodynamiku a požadavky elektrických systémů vozidla (klidový proud). Volitelné doplňky, jako je klimatizace nebo vyhřívání sedadel, zůstávají pro zkušební postup vypnuté.

Zavřít
Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji