Tato stránka používá cookies ke zkvalitnění zážitku z jízdy naší stránkou.
Souhlasím a pokračuji

Toledo Style 1.0 TSI 95k 5M (95 k)

Toledo Style 1.0 TSI 110k 6M (110 k)

Toledo Style 1.0 TSI 110k DSG (110 k)

95k
Výkon
5000-5500
160Nm
Max. kroutící moment
1500-3500
189km/h
Maximální rychlost
11.1S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
110k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
204km/h
Maximální rychlost
9.9S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*
110k
Výkon
5000-5500
200Nm
Max. kroutící moment
2000-3500
206km/h
Maximální rychlost
10.2S
Zrychlení
0-100 km/h
3
Válce
999
Objem
10,5:1
Kompresní poměr
74,5x76,4
Vrtání/zdvih
4,7 l/100km
Spotřeba paliva, kombinovaná*
Emise CO2*

Podvozek

PŘEDNÍ NÁPRAVA

Typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem

ZADNÍ NÁPRAVA

Kliková s vlečenými rameny

ŘÍZENÍ

Hřebenové s elektromechanickým posilovačem

POLOMĚR OTÁČENÍ

10,2 metrů

Brzdový systém

Kapalinové dvouokruhové brzdy s podtlakovým posilovačem

 

Vpředu kotoučové (s kotouči s vnitřním chlazením)

Vzadu bubnové/kotoučové (dle motorizace)

256x22mm
288x25mm

Brzdy přední

228x32/230x9mm

Brzdy zadní

Rozměry

4482mm

Délka

1706mm

Šíře

1461mm

Výška

2602mm

Rozvor náprav

550l

Zavazadlový prostor

55l

Palivová nádrž

Hmotnosti

1170 - 1215 kg

Provozní hmotnost

1630 - 1675 kg

Nejvyšší povolená hmotnost

1100 - 1200 kg

Maximální povolená hmotnost brzděného přívěsu

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP a v souladu s platnými předpisy přepočteny do NEDC hodnot. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1). Od 1. září 2019 dojde k podobné změně i pro vozy s registrací jako nákladní (N1 / N2).