CUPRA e-Garage na mysu Formentor

CUPRA posiluje svou digitální strategii spuštěním interaktivní virtuální platformy

Zpět na Novinky a události
05. 11. 2020
  • Značka hodlá v budoucnu zpřístupnit atraktivní virtuální prostor všem svým zákazníkům
  • Na platformě absolvovalo školení již více než 600 specialistů CUPRA Master
  • Digitální strategie značky CUPRA zahrnuje vytvoření platformy pro živé koncerty, která bude milovníkům hudby nabízet jejich oblíbené umělce
  • Značka se bude také podílet na produkci televizního seriálu o vysokovýkonných automobilech pro video platformu poskytující služby podle přání uživatelů

Praha, 05/11/2020 - Značka CUPRA dnes představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech. Tato strategie navíc podpoří uvedení nových modelů CUPRA na trh. V úvodní fázi realizace uvedeného digitálního akčního plánu vytvořila automobilová značka virtuální platformu "CUPRA e-Garage na mysu Formentor".

Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon poskytující inovativní služby, je atraktivním virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.

Tento digitální svět přebírá v nové podobě exkluzivní prostory značky CUPRA z celého světa a je virtuálně umístěn na ostrově, který inspiroval vznik Formentoru, prvního exkluzivního modelu značky. Uživatelé mohou libovolně prozkoumávat modely CUPRA a objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Součástí prostoru je také sál pro živé prezentace.

"CUPRA je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. S našimi novými modely máme příležitost oslovovat širší publikum odlišným způsobem. CUPRA e-Garage na mysu Formentor je začátkem naší cesty k novým digitálním zážitkům. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky CUPRA, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa," oznámil Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky CUPRA.

Nové digitální iniciativy

Vedoucí představitelé značky během interaktivní tiskové konference, která se uskutečnila na virtuální platformě, poprvé představili některé vzrušující projekty zahrnuté do digitální strategie CUPRA. Vedoucí marketingu Ignasi Prieto řekl, že značka pracuje na vývoji platformy pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Mezi další digitální zážitky, které CUPRA připravuje pro nadcházející měsíce, patří koprodukce televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily. Pořad se bude vysílat na video platformě poskytující služby podle přání uživatelů.

Prieto také oznámil, že dalšími osobami, které vstoupí do virtuálního světa značky CUPRA s vlastními avatary, budou ambasadoři CUPRA Marc ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín.

Konference pro specialisty CUPRA Master

Dne 28. října se na platformě CUPRA e-Garage na mysu Formentor uskutečnila první Konference pro specialisty CUPRA Master. Více než 600 specialistů CUPRA Master z 35 různých zemí se virtuálně sešlo na základním školení pro specializované prodejce značky. Khaled Soussi, vedoucí rozvoje dealerské sítě a zážitků pro zákazníky, vysvětlil, že značka využívá technologie a gamifikaci k interaktivnímu učení. Specialisté CUPRA Master se při něm mohou seznámit se strategií značky prostřednictvím odborníků CUPRA Expert a otestovat své znalosti ve vyřazovací soutěži - a to vše ze svého domova.

Po slavnostním otevření prvního evropského dealerství CUPRA Garage v Hamburku buduje značka exkluzivní prodejní síť v nových a flexibilních formátech, které se vymykají tradiční podobě prodejce automobilů. CUPRA do konce letošního roku rozšíří svou globální síť na 520 specializovaných dealerství CUPRA. Kromě toho pokračuje nábor dalších specialistů CUPRA Master.

CUPRA je značka skupiny SEAT nabízející moderní design a sportovní výkony převážně elektrifikovaných modelů. Prodeje od uvedení nezávislé značky CUPRA v roce 2018 dynamicky rostou. V porovnání s předchozím rokem uzavřela značka CUPRA rok 2019 s nárůstem o 72 % na téměř 25 000 prodaných vozů. V roce 2020 bude zahájen prodej modelů CUPRA Leon a CUPRA Formentor, prvního vozu navrženého specificky pro tuto značku. CUPRA rozšiřuje svou prodejní síť, která bude mít do konce roku 2020 téměř 520 specializovaných dealerství na celém světě.

U příležitosti druhého výročí bylo slavnostně otevřeno nové sídlo značky CUPRA v Martorellu (Barcelona). Budova CUPRA Garage s plochou 2400 metrů čtverečních stojí vedle správní budovy společnosti SEAT. CUPRA má také oddělení CUPRA Racing Factory pro výrobu závodních vozů, které vyvinulo první závodní cestovní vůz se 100% elektrickým pohonem, CUPRA e-Racer.

Značka CUPRA se stala exkluzivním automobilovým partnerem fotbalového klubu F.C. Barcelona, který zajišťuje jeho mobilitu. Kromě toho také sestavila elitní tým ambasadorů, jehož členy jsou mimo jiné německý fotbalový brankář Marc ter Stegen nebo švédský závodní jezdec Mattias Ekström.

Kontakt pro média:

AC&C Public Relations s.r.o.

Zorka Mašková

Key Account Manager

Tel.: +420 736 751 151

Mail: [email protected]

Porsche Česká republika s.r.o.

Filip Stoulil

Koordinátor marketingu a prodeje

PR komunikace

CUPRA / SEAT

Tel.: +420 739 546 542

Mail: [email protected]

www.cupraofficial.com

http://seat-mediacenter.com